Szociálisak vagyunk

SZIN-blog

SZIN 2010

0. nap

1. nap

2. nap

3. nap

SZIN 2007-2009

eXTReMe Tracker

Friss hozzászólások

  • .Bigyó.: Köszi ezeket az infókat, remélem, jövőre is belefutunk! Meglehetősen jó az ízlése :) (2010.08.30. 20:32) Záróra - SZIN 2010 recap
  • Telepi János: A kék elefántot idén először a budapesti Szabadság téren láttam a Rogán-féle ingyenfeszten (Belvár... (2010.08.30. 15:04) Záróra - SZIN 2010 recap
  • mandrake: @dánielisonfire: Nice saving :) Semmi gáz. (2010.08.30. 03:44) Kétballábas
  • dánielisonfire: Sziasztok SZIN-Blog team! Én a Chasing Rainbows együttes énekese vagyok és az egész banda nevében ... (2010.08.29. 15:08) Kétballábas
  • .Bigyó.: A blogot nem említették meg, csak a szavazókat, ezért savanyú a szánk íze egy cseppet. De sebaj, o... (2010.08.29. 13:42) Kétballábas
  • Jumi: Nekem igazán tetszett a SZIN és a sikeresen bejutó Chasing Rainbows zenekar is. DE nem értek egyet... (2010.08.29. 12:32) Kétballábas
  • .Bigyó.: Érdekelné a szerkesztőséget, hogy ezt a konzekvenciát miből vontad le. A véleményt pedig köszönjü... (2010.08.29. 02:27) Rave-re dudorogni - 2. nap
  • TLSoft: Lefogadom, hogy Ti is ZsIndex bérencek vagytok. Már bánom, hogy megtaláltam ezt a szubjektív hulla... (2010.08.29. 01:03) Rave-re dudorogni - 2. nap
  • Merkoffo: állítólag TCs-n picivel sűrűbben voltak tavaly az emberek, de igen, rengetegen voltak. (2010.08.28. 12:26) Félfesztivál
  • m. g.: asszem igazatok volt, az életben nem láttam ennyi embert szin koncerten, mint scooteren... (2010.08.28. 11:33) Félfesztivál
  • Utolsó 20

1. napi fotók - dondájj dondájj meg egy kis fhanszia fíling

2008.08.29. 11:15 .Bigyó.

Meg kell védenem a tegnapot. Szuper volt. Mármint a Barabás Lőrinc Eklektric és a Morcheeba, a Zagar és a dívák csak úgy voltak, az Aljas Kúszóbabról viszont inkább ne várjatok tőlem semmit. Az a helyzet, hogy én elfogult vagyok Morcheeba-ügyben, és nem is csalódtam igazán, szóval most mindenki, akinek nem jött be a tegnapi koncert, nekem reklamálhat. Menjünk sorban.

A Barabás Lőrinc Eklekricre szavakat se tudok így utólag találni. Talán annyit tudnék, hogy köszi Senának és Julinak, hogy ilyen hangjuk van. Körülbelül a meghökkenés és az igazi élvezet határán mozogtunk, mikor elkezdtek zenélni, a végére meg már Mandrake is énekelte, hogy dondájj dondájj (idézet a Famous című számukból), ez pedig nagy érdem (kedves Barabás Lőrinc, köszönöm, hogy énekelni láthattam Mandrake-et!!!).

Utánuk a Zagar jött, és őket is meg fogom védeni kicsit, mert én szeretem az olyan nótákat, amiknek jó a zenei alapjuk, és a magyar underground tényleg legtutibb hangjú csajai énekelnek rajta, szóval az a része a Zagar koncertnek király volt (meg az Eastern sugar, az a dal tényleg rendben van). A többi igazából nekem felejthető, valahogy ő nem tud úgy elragadni magával, mint Yonderboi teszi rendszeresen. Na meg a koncert csöppet hosszúra sikerült, én már akkor abbahagytam volna, mikor volt egy minimális szünet. A Wings of Love szépen szólt, a többi viszonylag ismert szám is, de nem volt nagyon extra (tavaly amúgy kifejezetten nem jött be a Zagar koncert, ha jól rémlik). Ja itt jegyezném meg, hogy Danit ma már nem engedték be fotózni (ismeretlen okoknál fogva), így a mai termést hivatalos sajtósoktól keressétek. Mi nem vagyunk azok.


Na jó, és akkor jöjjön a Morcheeba. Igen, már elmondtam százszor, voltam már Morcheeba-koncerten. Igen, akkor jó volt. És igen, akkor más volt.

Én kifejezetten élveztem, de annak, aki nem ismeri őket különösebben, nehéz lesz pozitívra kihozni az estét. Merthogy amúgy a Morcheeba kúl.

Míg hazafele baktattam, azon gondolkoztam, hogy miről írnék pozitívumként, és az mindenképpen feljött már az első körben, hogy ennek a Manda lánynak, akit tegnap hoztak énekelni kifejezetten szép hangja van, és még hasonlít kicsit Skye-ra is. Valószínűleg ez volt a cél is, bár Skye hangja koncerten mélyebb sokkal, de ez a kiscsaj rendben volt tényleg, van hangja, jól néz ki (aranyos, ahogy Dani hozzátette), viszont öltözni nem tud (de arról majd valami stylist blog fog írni). A számokat úgy ahogy kellett, le is tolta, megspékelve egy kis franciás akcentussal, meg a visszatapsolást követően egy egész francia dallal (én meg örömmel konstatáltam, hogy franciául is lehet Morcheeba a Morcheeba). Külön öröm volt, hogy az utóbbi albumról viszonylag keveset játszottak, az igazi slágerek közül pedig jó sokat. Jól esett, na. 

Ami nem tetszett csupán, hogy a visszatapsolás után két lassú számmal indítottak, és ez a közönségnek már sok volt. A végén viszont jó volt látni a kezeket egyszerre csápolni a Rome wasn't built in a day-re, és igazából, ha egy mondatban kéne összefoglalnom a koncertet, azt mondanám, hogy hatalmas örömet okozott a SZINen látni a Morcheebát.

Most pedig jöjjenek a fotók, mert abból is van pár (kevesebb, mint tegnap, a fotózási problémák miatt, viszont nyugtasson titeket, hogy a Red Lounge-ban mától tudunk produkálni, kaptunk engedélyt is). A dobozban is frissítjük.

Rögtön megérkezésünk után belefutottunk Plesibe, amint rocktörizik a SZINesekkel a Malátabárban. Feltétlen riszpekt neki. Meg amúgyis. Ha ma tudjátok, ne hagyjátok ki.

 

A fiatalabb korosztály is szép számmal képviselteti magát a fesztiválon, tudnak ők is élni :)

 

Ez egy Partfürdő, sokan pancsiznak. És isznak. Biztos vizet.

Bödőcsre várnak. Egészségükre váljék. 

A Magna Cum Laude közönségtalálkozót is tartott, majd később egy jó hangulatú koncertet a csicsergő madarak szerint. 

A Nyuszi! zenekar írta az idei SZIN himnuszt, vonatozási rekordot akartak döntetni a fiatalokkal, de nem sikerült (vagyis nem egyértelmű, elszakadt a vonat, így nem érvényes).

Mc Sena a Barabás Lőrinc Eklektric-kel. Kis rosszindulattal mondhatnám, hogy négerek tánca az alagútban, mert szegény lányból nem látszik sok. Az viszont talán megmenti a helyzetet, hogy Mc Sena feltétlen szeretetemet élvezi. Egyszerűen jó na. Köszi csajszi.

Szólj hozzá!

Címkék: koncert fesztivál 2008 zagar 1. nap morcheeba szegedi ifjúsági napok szin 2008 barabás lőrinc ektlektric

A bejegyzés trackback címe:

https://szin.blog.hu/api/trackback/id/tr37639159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása