Szociálisak vagyunk

SZIN-blog

SZIN 2010

0. nap

1. nap

2. nap

3. nap

SZIN 2007-2009

eXTReMe Tracker

Friss hozzászólások

  • .Bigyó.: Köszi ezeket az infókat, remélem, jövőre is belefutunk! Meglehetősen jó az ízlése :) (2010.08.30. 20:32) Záróra - SZIN 2010 recap
  • Telepi János: A kék elefántot idén először a budapesti Szabadság téren láttam a Rogán-féle ingyenfeszten (Belvár... (2010.08.30. 15:04) Záróra - SZIN 2010 recap
  • mandrake: @dánielisonfire: Nice saving :) Semmi gáz. (2010.08.30. 03:44) Kétballábas
  • dánielisonfire: Sziasztok SZIN-Blog team! Én a Chasing Rainbows együttes énekese vagyok és az egész banda nevében ... (2010.08.29. 15:08) Kétballábas
  • .Bigyó.: A blogot nem említették meg, csak a szavazókat, ezért savanyú a szánk íze egy cseppet. De sebaj, o... (2010.08.29. 13:42) Kétballábas
  • Jumi: Nekem igazán tetszett a SZIN és a sikeresen bejutó Chasing Rainbows zenekar is. DE nem értek egyet... (2010.08.29. 12:32) Kétballábas
  • .Bigyó.: Érdekelné a szerkesztőséget, hogy ezt a konzekvenciát miből vontad le. A véleményt pedig köszönjü... (2010.08.29. 02:27) Rave-re dudorogni - 2. nap
  • TLSoft: Lefogadom, hogy Ti is ZsIndex bérencek vagytok. Már bánom, hogy megtaláltam ezt a szubjektív hulla... (2010.08.29. 01:03) Rave-re dudorogni - 2. nap
  • Merkoffo: állítólag TCs-n picivel sűrűbben voltak tavaly az emberek, de igen, rengetegen voltak. (2010.08.28. 12:26) Félfesztivál
  • m. g.: asszem igazatok volt, az életben nem láttam ennyi embert szin koncerten, mint scooteren... (2010.08.28. 11:33) Félfesztivál
  • Utolsó 20

Méltatlan zárás

2009.08.30. 20:55 Vicktor

Nos hát akkor vége. Bár én már részemről tegnap este 8-kor véget vetettem az egésznek.

De először is pár szó a 2. napról. Irie Maffia kezdésére igyekeztünk kiérni, ami majdnem is sikerült is. Szote sátor teljesen tele volt, ugyan úgy mint az utána kezdő PASO-n is. Őket azért elraknám egy nagyobb helyszínre.
Mikor nem bírtuk tovább a sátorban lévő meleget, egy kis kóválygás után Macy Gray koncertjére tévedtünk ami egy igazán pozitív csalódás volt. Nem nagyon számítottam rá, hogy az én figyelmemet leköti, de nagyon jó show-t csinált, az egész bandájával együtt. A klip forgatást én már nem vártam meg, mert ilyenkor már régen Tommyboy hangolta a közönséget az A38-ban, ami füleimnek igencsak kedves volt. 1-kor Nic Fanciulli pakolta ki két Macbook-ját az asztalra és kezdett igencsak jó 2 órába, amit ő is élvezett, ez  twitter-en írt üzenetéből is kiderült.

Thank you Hungary,the Szin festival had one of the best crowds this summer.Quick shower and straight to the airport for Sw4,who's in?

 

Harmadik nap már kevésbé volt jó, miután a Fish! kezdésekor a város másik végén voltam, így kompletten lecsúsztam az egészet, pedig a koncertek közül az egyik legjobban várt volt a részemről. (De október 13-án Jateban fognak játszani, úgyhogy hamarosan lesz alkalom a pótlásra.) Ezek után csak lézengtünk, belenéztünk egy két koncertbe, ám amikor bementünk az A38-ba és megláttuk a kivetítőn hogy elmarad a Skallander és a Spillear (merthogy Spiller nevét a visualosoknak sikerült elírniuk), továbbá kaptam üzenetet hogy Lauer se fog játszani... Úgyhogy ezután lelombozódva benyomtunk egy hekk-et és ott is hagytuk az egészet.

Jó 3 nap volt és egy nem túl jó utolsó, de azért jó emlékekkel zárom az egészet. Az utolsó napi elmaradás/átszervezés okairól én se írnék, mert objektíven nem tudnék, szubjektíven meg nem akarok. Akit érdekel az nézzen körül mondjuk a delmagyar.hu-n. Ott azért cikkeznek rendesen.

Szólj hozzá!

Címkék: fesztivál 2. nap 3. nap szin 2009

A bejegyzés trackback címe:

https://szin.blog.hu/api/trackback/id/tr111349297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása