Szociálisak vagyunk

SZIN-blog

SZIN 2010

0. nap

1. nap

2. nap

3. nap

SZIN 2007-2009

eXTReMe Tracker

Friss hozzászólások

  • .Bigyó.: Köszi ezeket az infókat, remélem, jövőre is belefutunk! Meglehetősen jó az ízlése :) (2010.08.30. 20:32) Záróra - SZIN 2010 recap
  • Telepi János: A kék elefántot idén először a budapesti Szabadság téren láttam a Rogán-féle ingyenfeszten (Belvár... (2010.08.30. 15:04) Záróra - SZIN 2010 recap
  • mandrake: @dánielisonfire: Nice saving :) Semmi gáz. (2010.08.30. 03:44) Kétballábas
  • dánielisonfire: Sziasztok SZIN-Blog team! Én a Chasing Rainbows együttes énekese vagyok és az egész banda nevében ... (2010.08.29. 15:08) Kétballábas
  • .Bigyó.: A blogot nem említették meg, csak a szavazókat, ezért savanyú a szánk íze egy cseppet. De sebaj, o... (2010.08.29. 13:42) Kétballábas
  • Jumi: Nekem igazán tetszett a SZIN és a sikeresen bejutó Chasing Rainbows zenekar is. DE nem értek egyet... (2010.08.29. 12:32) Kétballábas
  • .Bigyó.: Érdekelné a szerkesztőséget, hogy ezt a konzekvenciát miből vontad le. A véleményt pedig köszönjü... (2010.08.29. 02:27) Rave-re dudorogni - 2. nap
  • TLSoft: Lefogadom, hogy Ti is ZsIndex bérencek vagytok. Már bánom, hogy megtaláltam ezt a szubjektív hulla... (2010.08.29. 01:03) Rave-re dudorogni - 2. nap
  • Merkoffo: állítólag TCs-n picivel sűrűbben voltak tavaly az emberek, de igen, rengetegen voltak. (2010.08.28. 12:26) Félfesztivál
  • m. g.: asszem igazatok volt, az életben nem láttam ennyi embert szin koncerten, mint scooteren... (2010.08.28. 11:33) Félfesztivál
  • Utolsó 20

Néma zenészek, nemszeretem

2009.08.22. 21:01 .Bigyó.

Ez a poszt most egy kis morgolódás lesz. Amikor kitaláltam/kitaláltuk, hogy email-ben kéne meginterjúvolni az idei SZIN fellépőit, akkor még úgy nézett ki, a nyár végéig lesz időm összeszerkeszteni jópár interjút, az alanyok felkutatásától a kérdéseken át a fordításig és a kiposztolásig.

Ez idő hiányában részben valósult csak meg. A részért viszont nagy nagy köszönet illeti Likó Marcit a Vad Fruttikból, Bíró Zolit A Láma Dalaiból, Stani Vana-t a !DelaDapból, Titus Vadont a Russkajából és persze végül, de semmiképpen sem utolsósorban Szabó Lacit a nYusZi!ból.

Ők voltak olyan kedvesek és persze türelmesek, hogy válaszoltak érdeklődő email-jeinkre, vették a fáradtságot, és végigpörgették kreatívnak néhol egyáltalán nem nevezhető kérdéseinket. Tudjuk, hogy nem vagyunk tökéletes újságírók, de ezzel tisztában is vagyunk, lévén ezt az egész blogot azért csináljuk, mert élvezzük az írást, és mert szeretjük azokat, akikről írunk. Az esetek legnagyobb részében.

Most viszont csalódott vagyok. Megkerestünk a fent említett zenekarokon kívül még egy párat, egészen konkrétan hetet (ebből 4-en ma Magyarország alternatív sztárjainak számítanak), és senki se válaszolt. Helyesbítek, az Evil Nine-interjút én csesztem el, mert nem volt időm fordítani, pedig a managerük visszaírt, hogy szívesen válaszolnának. A SZIN után megcsináljuk az interjút, az pedig nem érdekel, hogy hányan olvassák el. A másik kivétel a Tankcsapda volt, akikről időhiányban maradtunk le, és későn merült fel a telefonos interjú lehetősége. Másokat pedig már azért sem kezdtem el felkeresni, mert meguntam, hogy hülyének vagyok nézve.

A saját hülyeségeim miatt verhetem a falba a fejem. Amiatt is biztosan én vagyok a hibás, hogy nem találtam jópár zenekarhoz konkrét email-címet (lévén a honlapjuk már csak a myspace-en működik, ami egy rakás foschtalicska, és regisztrálni csak ufóknak lehet rajta), így az iwiw-en bátorkodtam megkeresni őket. Szépen, érthetően, levélben szabadkozva, hogy sorry, hogy itt, de hát nem tudtunk más elérhetőséget szerezni. Elolvasták, nem válaszoltak. Volt olyan, aki email-ben válaszolt, majd mikor elküldtük a kérdést, a feledés homályába veszett. Ez azért nyúlt az én kis érzékeny szívembe nagyon, mert a zenekar az egyikkedvencem, de emiatt dafke nem fogom őket megutálni.

Ennyit a morgásról. Tudjuk, hogy hol a helyünk a sajtó-ranglétrán, tudjuk, hogy nemvagyunk neves blog, tudjuk, hogy esélyünk sincs VIP interjút nyomni Macy Gray-jel (vele btw szintén a lustaság miatt nem lett semmi, de az más tészta kicsit). És azt is tudjuk, hogy a Nem, köszi! is válasz.

Néma zenészek, nem szeretlek titeket.

Szólj hozzá!

Címkék: interjú szinterjú fuck you very very much

A bejegyzés trackback címe:

https://szin.blog.hu/api/trackback/id/tr931331401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása