Szociálisak vagyunk

SZIN-blog

SZIN 2010

0. nap

1. nap

2. nap

3. nap

SZIN 2007-2009

eXTReMe Tracker

Friss hozzászólások

  • .Bigyó.: Köszi ezeket az infókat, remélem, jövőre is belefutunk! Meglehetősen jó az ízlése :) (2010.08.30. 20:32) Záróra - SZIN 2010 recap
  • Telepi János: A kék elefántot idén először a budapesti Szabadság téren láttam a Rogán-féle ingyenfeszten (Belvár... (2010.08.30. 15:04) Záróra - SZIN 2010 recap
  • mandrake: @dánielisonfire: Nice saving :) Semmi gáz. (2010.08.30. 03:44) Kétballábas
  • dánielisonfire: Sziasztok SZIN-Blog team! Én a Chasing Rainbows együttes énekese vagyok és az egész banda nevében ... (2010.08.29. 15:08) Kétballábas
  • .Bigyó.: A blogot nem említették meg, csak a szavazókat, ezért savanyú a szánk íze egy cseppet. De sebaj, o... (2010.08.29. 13:42) Kétballábas
  • Jumi: Nekem igazán tetszett a SZIN és a sikeresen bejutó Chasing Rainbows zenekar is. DE nem értek egyet... (2010.08.29. 12:32) Kétballábas
  • .Bigyó.: Érdekelné a szerkesztőséget, hogy ezt a konzekvenciát miből vontad le. A véleményt pedig köszönjü... (2010.08.29. 02:27) Rave-re dudorogni - 2. nap
  • TLSoft: Lefogadom, hogy Ti is ZsIndex bérencek vagytok. Már bánom, hogy megtaláltam ezt a szubjektív hulla... (2010.08.29. 01:03) Rave-re dudorogni - 2. nap
  • Merkoffo: állítólag TCs-n picivel sűrűbben voltak tavaly az emberek, de igen, rengetegen voltak. (2010.08.28. 12:26) Félfesztivál
  • m. g.: asszem igazatok volt, az életben nem láttam ennyi embert szin koncerten, mint scooteren... (2010.08.28. 11:33) Félfesztivál
  • Utolsó 20

SZINvaders / 3. nap

2009.08.30. 19:35 mandrake

A SZIN harmadik napja van - köszönt és minden jót kíván
öt fotószalag,
négy nyafka cafka,
három dzsentrifuga,
két szegély-legény,
és egy csupasz keblű törpelány.

Itt a vége, foss el véle (indirekt üzenet a csapolt sörnek)! Arról nem írnék, mit gondolok a főjegyzői interruptusról, meg a szükséges programváltozásokról - megteszi más helyettem. Hiszek annyira a karmában, hogy előbb-utóbb mindenki megkapja azt, amit érdemel (én pl. azt a pár milliárd dollárt, aminek birtokában irritáló, különc milliárdos lehetek, és bátran mondhatok bármit, mert nem kell félnem a perköltségektől). Ja, és a napi képek még mindig a Picasan.

Na, ilyen volt nekem a harmadik nap:

  • Zöld-SZIN-Tér: Végre működés közben láttam a zöld aktivizmust, kedves volt. Sok mindent megtanultam a tudatos vásárlásról, meg a komposztálásról, ami egyszer még hasznos lehet.
  • Porfelhők: Az összes szabadon szálló por, meg rohadt pollen mondjon le! Most! Tudom, hogy a SPAR Budget zsebkendő legnagyobb helyi felvásárlójává léptem elő, ezzel boostolva a regionális gazdaságot (így harcolok én a válság ellen, bakker), de takonyban úszva, tüsszögve fesztiválkodni nem rulez.
  • Fish!: Annak ellenére, hogy Kovács "Senior (nekünk Don) Hal" Krisztiántól heveny refluxos tüneteket produkálok, apró hazánk egyik könnyűzenei hőse a Fish! - már vagy egy évizede próbál úszni az állóvízben. És nem rosszul. Korrekt koncertet nyomtak az arcunkba még akkor is, ha őket fosztotta meg az I Love SZINpadon először az időzített rajongótábortól a programváltozás. Maradok tisztelettel.
  • Nyers: Nem létező tinédzser korom nem létező szegedi csúcsbandája túlélte saját halálát. Vagy inkább kísértés szintén visszajártak/visszajárnak. (Nem egyedi eset, hogy egy körberajongott, ám kevéssé profitábilis zenekar abbahagyja, aztán mégis visszatér - lásd: PUF, Emil Rulez!) Minden tét és gátlás nélkül a Nyers igazán azt adta, amit én láttam bennük pattanásos tiniként. Most, pattanásos harmincasként büszkén vállalom, hogy én vagyok a "béna", és hogy "nekem jár ami jár, ami jár, ami jár, a pofám / nagyon hülye gyerek vagyok, félbehagyott az apám". (A csajomat meg bírom, mer' "szívemen fogott".)
  • Babzsákfotel: Nem nyertünk. Bunda.
  • Kiscsillag: Nem akartam jelen lenni, de nem bántam meg. Szél volt, por volt, és kicsit soknak találtam a Lovasi projekteket (Kispál, aztán Csík feat.), de pozitívan csalódtam, ami ritka, és utólag úgyis letagadom. Lovasi bírta, és örömmel nyomták, ami az általános hangulatot tekintve nem alábecsülendő. Lecsó anyazenekarának (PUF) névleges kezdését is lekéste, mert inkább nyomott három ráadást a Kiscsillaggal. Fasza!
  • Guano Apes: Megint egy tinikori bálvány. Sandra Nasic ugyan nem jutott el nálam a maszturbatív fantáziavilág dominái közé, azért a Guanot szerettem. És még akkor is, ha Sandra mára többet énekel, mint amennyit ordít és ugrál, a Guano Apes még mindig hatalmas bulit csinált fotó-gyilkos fényekkel, öngyilkos hajlamú, színpadugró (lásd: stage diving) rajongóval. Stimmt so. Volt új szám is, de én személy szerint nem erőltetnék új albumot (mert rosszindulatú vagyok).

Ezzel zárul az idei SZINvaders. Viszlát, és kösz a falakat!

 

Szólj hozzá!

Címkék: blog zene koncert fesztivál buli környezetvédelem környezet szin szegedi ifjúsági napok szin blog 3. nap szin 2009 szin fesztivál i love szin

A bejegyzés trackback címe:

https://szin.blog.hu/api/trackback/id/tr531349082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása