Szociálisak vagyunk

SZIN-blog

SZIN 2010

0. nap

1. nap

2. nap

3. nap

SZIN 2007-2009

eXTReMe Tracker

Friss hozzászólások

  • .Bigyó.: Köszi ezeket az infókat, remélem, jövőre is belefutunk! Meglehetősen jó az ízlése :) (2010.08.30. 20:32) Záróra - SZIN 2010 recap
  • Telepi János: A kék elefántot idén először a budapesti Szabadság téren láttam a Rogán-féle ingyenfeszten (Belvár... (2010.08.30. 15:04) Záróra - SZIN 2010 recap
  • mandrake: @dánielisonfire: Nice saving :) Semmi gáz. (2010.08.30. 03:44) Kétballábas
  • dánielisonfire: Sziasztok SZIN-Blog team! Én a Chasing Rainbows együttes énekese vagyok és az egész banda nevében ... (2010.08.29. 15:08) Kétballábas
  • .Bigyó.: A blogot nem említették meg, csak a szavazókat, ezért savanyú a szánk íze egy cseppet. De sebaj, o... (2010.08.29. 13:42) Kétballábas
  • Jumi: Nekem igazán tetszett a SZIN és a sikeresen bejutó Chasing Rainbows zenekar is. DE nem értek egyet... (2010.08.29. 12:32) Kétballábas
  • .Bigyó.: Érdekelné a szerkesztőséget, hogy ezt a konzekvenciát miből vontad le. A véleményt pedig köszönjü... (2010.08.29. 02:27) Rave-re dudorogni - 2. nap
  • TLSoft: Lefogadom, hogy Ti is ZsIndex bérencek vagytok. Már bánom, hogy megtaláltam ezt a szubjektív hulla... (2010.08.29. 01:03) Rave-re dudorogni - 2. nap
  • Merkoffo: állítólag TCs-n picivel sűrűbben voltak tavaly az emberek, de igen, rengetegen voltak. (2010.08.28. 12:26) Félfesztivál
  • m. g.: asszem igazatok volt, az életben nem láttam ennyi embert szin koncerten, mint scooteren... (2010.08.28. 11:33) Félfesztivál
  • Utolsó 20

Rewind - 1. nap

2008.08.29. 03:19 mandrake

Mandrake költői visszatekintése a 2008-as SZIN első napjára. Érzelmes szólamok, lágy harmóniák, buja apologizáció.

Kicsit úgy érzem magam, mintha megoldhatatlan talánnyal, tyúxaros kis életem vadonatúj gordiuszi csomójával szembesülnék. Az egyik szemem ír, a másik nevet. Az van ugyanis, hogy volt egy halom jó dolog, de valahogy egyik sem volt makulátlan. Vagy talán nem is – a Mivízió első visszatérő adása ígéretesen sikerült, sikerült pár számra elkapni a Jeffo's Dream-et (szerintem egyre jobbak), és kellemes meglepetést szerzett a Barabás Lőrinc Eklectric, akikben bíztam, de nem reméltem.

És akkor a kesernyés tapasztalatok. A Bödőcs - Beliczai páros kimaradt, mert meguntam őket várni, besértődtem, és inkább a lángosost választottam. Ó, én türelmetlen kis véglény! A Colorstarról már három éve megmondtam, hogy bármelyik számukra rá tudom énekelni az Audioslave „Gasoline” című számát. Hát, ez ma nem jött be, de ettől még mindig nem kerültem közelebb hozzájuk. Továbbra sem mondok le róluk azért. Az Aljas kúszóbab viszont, jaj-jaj, borzalom, elvesztetett engemet!

Amit a legnagyobb szívfájdalommal és óvatossággal próbálok most szavakba önteni, az a Zagar (és az Underground Dívák), valamint a Morcheeba esti szereplése. Mindkét zenekar zseniális, és semmi gond nem volt a produkcióikkal, sőt. Az viszont tuti, hogy kicsit úgy éreztem magam, mintha órákig csapkodnák a tarkómat valami végtelenül cuki és puha plüssállattal. Olyan példátlan belassulás-élményem volt, amin még Zorán is elpityeredne. Zagar tökéletes háttérzene, de hosszabb távon alkalmatlan arra, hogy lekössön. Mea culpa természetesen, bennem a hiba. A Morcheeba is tökéletesen működött, csak épp a csütörtök éjszaka fél éjféltől hajnal egyig nem a legmegfelelőbb kontextus egy ilyen produkciónak. Különösen nem akkor, ha az emberfia nincs felkészülve a hidegfront röpke vendégszereplésére. Árnyékos verandát, lusta lepkéket és hideg koktélokat képzelegtem mellé, tészta testemnek meg párnázott hintaszéket. Mindegy no, ez is csak tapasztalat. A zenekar mindent megtett, s csak a magamfajta elégedetlenkedők váltak a körülmények áldozatává.

Tegnapról elmaradt, és csak most formálódott szavakká a vágyam, melyet a mikulásnak is tolmácsolni fogok: jövőre legyen nagy színpados a HS7, és/vagy a Magna Cum Laude!

Szék álmokat!

Szólj hozzá! · 2 trackback

Címkék: blog koncert fesztivál buli szeged 2008 napok ifjúság szin 1. nap szegedi ifjúsági napok szin 2008 szinblog szin blog

A bejegyzés trackback címe:

https://szin.blog.hu/api/trackback/id/tr97638723

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: fendi heels 2018.04.03. 22:39:05

Dx code for oxycodone - Precio de las casas mas baratas en p.r.

Trackback: pumps And Heels 2018.03.18. 17:17:49

nashville flea market - Farewell new job invite wording

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása