Szociálisak vagyunk

SZIN-blog

SZIN 2010

0. nap

1. nap

2. nap

3. nap

SZIN 2007-2009

eXTReMe Tracker

Friss hozzászólások

  • .Bigyó.: Köszi ezeket az infókat, remélem, jövőre is belefutunk! Meglehetősen jó az ízlése :) (2010.08.30. 20:32) Záróra - SZIN 2010 recap
  • Telepi János: A kék elefántot idén először a budapesti Szabadság téren láttam a Rogán-féle ingyenfeszten (Belvár... (2010.08.30. 15:04) Záróra - SZIN 2010 recap
  • mandrake: @dánielisonfire: Nice saving :) Semmi gáz. (2010.08.30. 03:44) Kétballábas
  • dánielisonfire: Sziasztok SZIN-Blog team! Én a Chasing Rainbows együttes énekese vagyok és az egész banda nevében ... (2010.08.29. 15:08) Kétballábas
  • .Bigyó.: A blogot nem említették meg, csak a szavazókat, ezért savanyú a szánk íze egy cseppet. De sebaj, o... (2010.08.29. 13:42) Kétballábas
  • Jumi: Nekem igazán tetszett a SZIN és a sikeresen bejutó Chasing Rainbows zenekar is. DE nem értek egyet... (2010.08.29. 12:32) Kétballábas
  • .Bigyó.: Érdekelné a szerkesztőséget, hogy ezt a konzekvenciát miből vontad le. A véleményt pedig köszönjü... (2010.08.29. 02:27) Rave-re dudorogni - 2. nap
  • TLSoft: Lefogadom, hogy Ti is ZsIndex bérencek vagytok. Már bánom, hogy megtaláltam ezt a szubjektív hulla... (2010.08.29. 01:03) Rave-re dudorogni - 2. nap
  • Merkoffo: állítólag TCs-n picivel sűrűbben voltak tavaly az emberek, de igen, rengetegen voltak. (2010.08.28. 12:26) Félfesztivál
  • m. g.: asszem igazatok volt, az életben nem láttam ennyi embert szin koncerten, mint scooteren... (2010.08.28. 11:33) Félfesztivál
  • Utolsó 20

Beardyman

2010.06.06. 17:59 Vicktor

Kezdjük ott, hogy nézzük meg a fiatalember honlapját. Itt akkor képet is kapunk róla, hogy mennyire épelméjű :)

Nos Beardyman. Többször összefutottam már videóival itt-ott a neten és nem kevés órám ment el youtube-on is a videói nézegetésével. mert hát valljuk be, nagyon jó. De igazából ezen kívül szinte semmit nem tudtam róla, szóval egy picit utánaolvastam és itt is van az eredmény.
.
 
Darren Forman 1982. május 14-én született Londonban. Igazán jó beatboxos, de ő ennél egy kicsit többet is csinál. Samplerek segítségéve saját hangját veszi fel, loopolja be (tehát újra és újra játssza le), így meg tudja oldani, hogy egyszerre szóljon a dob, a dallam, az ének és minden további hang és mindez az ő torkából. Ez a furcsa név még a karrierje elején ragadt, amikor is nem volt művészneve, de egy fellépésének flyerére írni kellett valamit. Épp szakállas volt, a továbbiakat meg ki lehet találni…
 
 

2006 után 2007-ben is megnyerte az angol beatbox bajnokságot, (ő volt az első, aki duplázni tudott), majd ugyan ebben az évben elindult a BBC tehetség kutatóján (ottani Csillag Születik), ahol helyezést nem ért el, de a videó megosztókon felkapták és innen felfelé ível a pályája. Ekkor még csak „szimplán” beatboxolt, ezután fedezte fel magának a looping és sampling világát, amivel igazán sikeressé vált, azóta a Korg hangszergyártó által támogatott művész, ugyanis a Korg Chaoss Pad 3-ját használja (egyszerre akár 4-et is, mint ezt láthatjuk a lenti videón).
 

Igazából ő nem egy beatboxer. Na jó, egy beatboxer, de emellett MC, Humorista, Showman, már-már Dj, csak nem a lemezeket használ, hanem a saját hangját. Több szót én nem is szólnék róla, hisz több száz videót találhatunk a youtube-on. Ebbe a cikkbe is bevágtam párat, de érdemes még keresgélni videómegosztókon és a cikk elején említett weblapján is van bőven. 

 

Szólj hozzá!

Címkék: 2010 szin 2010 beardyman

A bejegyzés trackback címe:

https://szin.blog.hu/api/trackback/id/tr462060849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása